Propostes, idees, millores i suggeriments

Fòrum per parlar del doblatge en català
Skywalker
Entrades: 96
Membre des de: 02 set. 2003 09:21
Ubicació: Andorra

Propostes, idees, millores i suggeriments

Entrada Autor: Skywalker » 14 set. 2004 12:33

Salutacions a tots els visitants.

Em permeto tornar a crear un nou missatge permanent per sol·licitar a tots aquells visitants de la web que tinguin qualsevol tipus de proposta per a poder millorar la web ho pugin exposar.

Per a poder fer-me arribar les vostres idees, podeu contestar en aquest mateix missatge, per privat o per correu electrònic.

Podeu proposar el que us vingui de gust i jo ho intentaria realitzar.
Agrairé totes les propostes.

Gràcies a tots.

Jaume

enfarinat
Entrades: 3
Membre des de: 12 gen. 2004 01:13
Ubicació: Barcelona-Ibi
Contacta:

Títols originals de les pel·lícules

Entrada Autor: enfarinat » 27 gen. 2005 16:24

Hola,

Heu pensat a incloure en la fitxa de les pel·lícules el títol original de la pel·lícula? Des del punt de vista dels traductors, el que es sol fer en català (i en castellà) és, quan apareix el títol d'una pel·lícula en un text, si ha estat doblada al català s'usa el títol en català, i si no ha estat doblada, es deixa el títol en la llengua original. Què passa? Que normalment les traduccions dels títols tenen molt poc a veure amb l'original. Llavors si t'apareix una pel·li en un text i vols buscar si ha estat doblada, pots tornar-te boig, perquè a tu al text t'apareix el títol original. Supose que no seria molt complicada la cosa no? Per cert, enhorabona per la pàgina i la informació que recopil·leu! Quina faenada!

D'altra banda només volia comentar-te que des de fa un anys més o menys les pel·lícules de Punt 2 (no les de Canal 9), el segon (i alternatiu) canal de Televisió Valenciana passa totes les pel·lícules doblades al català; pots veure'n les pròximes en aquesta pàgina. http://www.rtvv.es/cine/cnproxiv.asp
T'ho dic perquè cada setmaneta tres o quatres pel·lícules, les passen segur. Seria interessant mirar això també, no? Encara que fora només per tindre una bases de dades de les pel·lícules que han estat doblades en llengua catalana, i incloure un apartat, encara que no tinguéren fitxa completa; potser es pot completar en un futur. Ja una vegada us ho vaig proposar, algun valencià us ha dit alguna cosa des de llavors?

Salutacions,

Tòfol

Skywalker

Re: Títols originals de les pel·lícules

Entrada Autor: Skywalker » 27 gen. 2005 17:45

Hola

No se si ho he entes be, pero dius de poder fer recerques a partir del titol original d'una pel·licula?
Si és això, ja esta fet desde el 18/02/2004 :wink:
Si introdueixes el titol original d'una peli al cercador i fas una \"recerca general\" o selecciones especificament \"Titol Original\" al filtre, si hi és a la base de dades, t'ho trobarà.

En quant a les pelis que emten per \"Punt 2\", és dificil que les pugui \"fitxar\", degut a que desde Andorra no tinc accés a aquest canal de TV.

Gràcies pels suggeriments. :mrgreen:

Algú més s'anima a aportar idees?

JaumeR

enfarinat
Entrades: 3
Membre des de: 12 gen. 2004 01:13
Ubicació: Barcelona-Ibi
Contacta:

Tens raó!

Entrada Autor: enfarinat » 31 gen. 2005 17:06

Xe, tens raó!

Doncs no sé com estic que no me n'havia adonat... i mira que faig cerques prou sovint! Ni tan sols havia vist l'apartat a les fitxes!

Bo, perfecte! Aps, a veure si el tripartit, conforme va prometre, du a Catalunya altres canals en català, on entraria almenys Punt 2 (100% en valencià)...

Canal 9, ni mereix la pena... ;)

Au, salut!

Dahaka

Analitzador

Entrada Autor: Dahaka » 17 feb. 2005 13:58

Tinc una proposta de millora.

He utilitzat l'analitzador que es troba a les utilitats i trobo que és una eina fantàstica per a poder fer propostes de càstings. Però el problema és que si vull guardar aquest casting en un arxiu al meu ordinador no se com fer-ho.

Hi hauria alguna manera de guardar el resultat directament a l'ordinador o imprimir-ho?

Skywalker

Re: Analitzador

Entrada Autor: Skywalker » 21 feb. 2005 15:41

Dahaka ha escrit:He utilitzat l'analitzador que es troba a les utilitats i trobo que és una eina fantàstica per a poder fer propostes de càstings. Però el problema és que si vull guardar aquest casting en un arxiu al meu ordinador no se com fer-ho.

Hi hauria alguna manera de guardar el resultat directament a l'ordinador o imprimir-ho?
Hola

Perdoneu q hagi trigat tant a respondre pero es que he estat investigant i buscant la manera com fer-ho.

I he trigat una mica pero ho he aconseguit :mrgreen:

Ara quan feu l'analisi d'algun repartiment, podeu escollir entre 3 opcions de sortida:
- Pantalla: El resultat surt per la pantalla (com sempre)
- Excel: El resultat es guarda en un arxiu excel (l'heu de tenir instalat)
- Impressora: El resultat surt en una versió per imprimir i s'imprimeix a la impresora que escolliu.

Espero que us agradi el resultat i si us dona qualsevol problema, feu-m'ho saber ;)

Vinga, que estem en ratxa!
Algú te una altra idea per la pagina? Les agrairé molt.
Me les podeu fer arribar per aqui, per mail o per messenger (com vulgeu vosaltres)

Fins un altra

JaumeR
Skywalker l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 juny 2006 22:14, en total s’ha editat 1 vegada.

Sheikah
Entrades: 140
Membre des de: 11 set. 2003 17:09
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah » 11 ago. 2005 21:04

Doncs veient com de desèrtic està el fòrum, podries promocionar-lo una mica, fer-lo més visible... Per exemple, posant un rètol a la pàgina principal per tal que la gent s'animi a participar-hi. Trobo que seria interessant d'animar-lo una mica :D
Amiboshi.cat
Un cop enredat l'enllaç del nostre destí... ja no es pot arreglar.

Skywalker

Entrada Autor: Skywalker » 16 ago. 2005 22:40

Hola

Mirare de posar un link directe amb una imatge a la pàgina principal, a veure si així s'anima la cosa.
Però coneixent la meva inutilitat en temes de disseny gràfic, trigaré una mica en fer una imatge que estigui be ;)

Gràcies per la idea i fins aviat :mrgreen:

JaumeR

Aquestnom
Entrades: 7
Membre des de: 26 març 2006 00:07
Ubicació: ....................

Entrada Autor: Aquestnom » 26 març 2006 00:15

Hola!
Bé... A mi m'agradaria que hi hagués més fotos... Tinc molta curiositat per saber quina cara fa... en Jordi Vila, per exemple, i no sóc la única. He anat a un altre fórum de doblatge i hi ha gent desesperada per certes fotos. M'ha cridat la atenció que a eldoblaje.com hi ha fotos de dobladors catalans que aquí no hi són... Parlo en nom de bastantes persones, però jo sóc la única de registrada :roll: així que ja paro d'enrotllar-me.
Gràcies per llegir la meva proposta!
Fins d'aquí poc, espero! :D

Yui

Totalment dacord am tu

Entrada Autor: Yui » 26 març 2006 16:01

OlasSS!!! Bé, \"Aquestnom\", crec que tens tota la raó! Encara que a akesta pagina web ia moltisima informació sobre els actors de doblatge, ami també mencantaria k iaguesin mes fotos x poder veure la cara dels meus idols. I com b dius, seria escencial que posesin una fotu den Jordi Vila, es tota una eminencia akest home :P !! Dons numes volia dir axo i k sapigues \"Aquestnom\" que et dono tot el suport del mon :wink: Arewwsss a totom!!!

Skywalker

Entrada Autor: Skywalker » 26 març 2006 16:37

Hola

La veritat és que no se d'on es pot treure una foto d'aquest actor de doblatge (o d'altres...).

Igualment tinc la \"politica pròpia\" de no posar fotos de ningú sense el seu consetiment, a menys que aquesta estigui disponible a la seva pàgina oficial. Considero que la inclusió d'una fotografia d'una persona és un tema massa personal com per introduir-ho en un lloc públic sense el seu permis. ;)

Fins un altra

JaumeR

HeXa_NiPPoN
Entrades: 34
Membre des de: 03 set. 2003 12:25
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: HeXa_NiPPoN » 02 abr. 2006 03:15

He trobat un BUG de programació a la web, quan vas al llistat d'actors de doblatge, si per exemple esculls la \"M\" i vas a la pàgina 2, et duu a la pàgina 2 d'actors originals!
Yararetara kanarazu yarikaesu

Skywalker

Entrada Autor: Skywalker » 02 abr. 2006 11:10

Arreglat!
Gràcies per haver-ho dit :mrgreen:

Fins un altra ;)

JaumeR

Yami
Entrades: 84
Membre des de: 22 març 2006 23:32
Ubicació: Barcelona ^^

Entrada Autor: Yami » 21 ago. 2006 14:28

Hola Sky
Jo a la web no trobo els credits musicals, per exemple, al llistat d'activitats professionals hi veig:

DIRECTOR
TRADUCTOR
AJUSTADOR
ASSESSOR LINGÜÍSTIC
TÈC. DE SO
TÈC. DE MESCLES
DIRECTOR MUSICAL
AJUDANT DE DIRECCIÓ
SUPERVISOR
CAP DE PRODUCCIÓ
AJUDANT DE PRODUCCIÓ

Pero no hi ha Cantant de doblatge

Saluts i adeu :wink:

miquel_yasha2
Entrades: 147
Membre des de: 23 jul. 2006 15:15
Ubicació: Escoltant a ENZO

Entrada Autor: miquel_yasha2 » 09 ago. 2007 14:48

si que estan , lo que passa és que és una mica complicat , per exemple , poses eduard doncos i a la esquerra et posa cantant , director músical ...
Gemma ibáñez fan

Respon