Veus Desconegudes

Fòrum per parlar del doblatge en català
Hawkins
Entrades: 1
Membre des de: 20 abr. 2008 19:14
Ubicació: Hora del te

Re: Veus Desconegudes

Entrada Autor: Hawkins » 19 set. 2008 17:11

Hola. Ja fa temps que sento la veu d'una actriu, sobretot a sèries de dibuixos, i encara no sé com es diu. Us explico:
- Era la Virgínia a Lola i Virgínia, on la Núria Trifol feia de Lola.
- Actualment es pot sentir a La Creepie creix, però no tinc ni idea de com es diu el seu personatge.

Algú ho sap? Gràcies.

Yami
Entrades: 84
Membre des de: 22 març 2006 23:32
Ubicació: Barcelona ^^

Entrada Autor: Yami » 19 set. 2008 20:41

La actriu de doblatge que posava veu a la Virgínia es la Berta Cortès.
Que vagi bé!

Visitant

Entrada Autor: Visitant » 20 set. 2008 20:17

O sigui que és la Berta Cortés. Gràcies doncs!

Suno

Entrada Autor: Suno » 22 des. 2008 22:36

Bones, m'agradaria saber quina actriu de doblatge interpreta a Chichi (quan és nena) de BOLA DE DRAC. Aquest personatge poder no va sortir tant com altres en la primera part de la sèrie i crec que aquest mateix paper el van fer més d'una actriu, però si hi ha algun expert en reconèixer veus... digueu-m'ho si us plau! XD Bones festes!!

ancape
Entrades: 15
Membre des de: 20 juny 2006 12:52

Entrada Autor: ancape » 14 jul. 2009 12:42

Hola nois,

L'alre dia vaig tornar a veure un pelicula de Bola de Drac i vaig veure que el personatge d'en Coola no es coneix el doblador, no obstant, després de veure la peli un altre cop m'atreveixo a dir que el seu doblador és la persona que posa veu al programa Thalassa (posa una veu mes greu per doblar la peli), que no sé si és el seu director Pere Secorum o algú de la redaccin com Jose Luis Secorún o Joan-Anton Trepat .

Sincerament s'em dona força bé el tema d'identificar veus de doblatges.Això explicaria perque ningú reconeix aquesta veu ja fins on jo sé no dobla mai.Això és el que penso, i no sé si els "experts" de la web tambè pensen el mateix.

Respon